- توضیحات
-
بازدید: 615
بیوگرافی اجمالی دکتر محمود محمدیان
این بیوگرافی به اجمال، اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر درهرمورد از طریق ایمیل اقدام فرمایید.
- دکترای تخصصی مدیریت بازاریابی
- عضو هیات علمی دانشکده مدیریت، دانشگاه علامه طباطبایی (در مقطع لیسانس، فوق لیسانس و دکترا)
- مشاور و مدیر اجرایی در سازمانهای مختلف
- عضو هیات مدیره انجمن علمی بازاریابی ایران
- دبیرعلمی کنفرانس بین المللی بازاریابی
- مولف هشت کتاب در حوزه بازاریابی و تبلیغات
- مترجم دو کتاب در حوزه بازرگانی و بازاریابی بین الملل
- مدیر پروژه های متعدد بازاریابی و یا پژوهش بازار
- دارنده مقاله های متعدد علمی و یا عمومی
- استاد راهنما، مشاور و داور برای مقاطع تحصیلات تکمیلی در دانشگاه تربیت مدرس، امام صادق، آموزش مدیریت دولتی، تهران، شهید بهشتی، الزهرا، سازمان مدیریت صنعتی
- عضو هیات تحریریه مجله های مختلف از جمله مجله علمی و پژوهشی مطالعات مدیریت و تحول، مربوط به دانشگاه علامه طباطبایی
- همکار در دو مجموعه مجازی کافه بازاریابی و سیگما گروپ
- سخنران و مدرس در کارگاه ها و همایشهای متعدد برای شرکتها و سازمانها
- عضو هیات داوران جشنواره بسته بندی مواد غذایی در سازمان توسعه تجارت