• وبگاه رسمی
    دکتر محمود محمدیان

    این وبگاه با هدف تسهیل ارتباط دکتر محمود محمدیان با دانشجویان و سایر علاقمندان ایجاد شده است بی شک نقطه نظرات شما می تواند ما را در توسعه آن یاری نماید
  • وبگاه رسمی
    دکتر محمود محمدیان

    این وبگاه با هدف تسهیل ارتباط دکتر محمود محمدیان با دانشجویان و سایر علاقمندان ایجاد شده است بی شک نقطه نظرات شما می تواند ما را در توسعه آن یاری نماید
  • وبگاه رسمی
    دکتر محمود محمدیان

    این وبگاه با هدف تسهیل ارتباط دکتر محمود محمدیان با دانشجویان و سایر علاقمندان ایجاد شده است بی شک نقطه نظرات شما می تواند ما را در توسعه آن یاری نماید
  • 1
  • 2
  • 3
جوامع
image

بیوگرافی اجمالی دکتر محمود محمدیان

این بیوگرافی به اجمال، اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر درهرمورد از طریق ایمیل اقدام فرمایید.

  • دکترای تخصصی مدیریت بازاریابی
  • عضو هیات علمی دانشکده مدیریت، دانشگاه علامه طباطبایی (در مقطع لیسانس، فوق لیسانس و دکترا)
  • مشاور و مدیر اجرایی در سازمانهای مختلف
  • عضو هیات مدیره انجمن علمی بازاریابی ایران
  • دبیرعلمی کنفرانس بین المللی بازاریابی
  • مولف هشت کتاب در حوزه بازاریابی و تبلیغات
  • مترجم دو کتاب در حوزه بازرگانی و بازاریابی بین الملل
  • مدیر پروژه های متعدد بازاریابی و یا پژوهش بازار
  • دارنده مقاله های متعدد علمی و یا عمومی
  • استاد راهنما، مشاور و داور برای مقاطع تحصیلات تکمیلی در دانشگاه تربیت مدرس، امام صادق، آموزش مدیریت دولتی، تهران، شهید بهشتی، الزهرا، سازمان مدیریت صنعتی
  • عضو هیات تحریریه مجله های مختلف از جمله مجله علمی و پژوهشی مطالعات مدیریت و تحول، مربوط به دانشگاه علامه طباطبایی
  • همکار در دو مجموعه مجازی کافه بازاریابی و سیگما گروپ
  • سخنران و مدرس در کارگاه ها و همایشهای متعدد برای شرکتها و سازمانها
  • عضو هیات داوران جشنواره بسته بندی مواد غذایی در سازمان توسعه تجارت